
Maar daar gaat deze post niet over. Toen ik deze baan vorig jaar vond ging het mij om de industriële projecten die M&D by the bucketload in opdracht had. Nog geen 4 maanden na mijn start was dat nagenoeg tot null gereduceert en zijn we weer volop op de commerciële markt bezig werk binnen te halen. Niet dat dat verkeerde projecten zijn, baseball stadiums in Omaha en Atlanta, retractable roof voor de Marlins, energy plants in NewYork, maar ik vind juist die industriële projecten uitermate uitdagend en leuk om te doen. En dat vind ik ironisch, ga je voor de worst die ze voor je neus houden en als het leuk begint te worden eten ze hem zelf op, the bastards. Maar ik ben wel weer een heel eind mijzelf geworden hier. The stress has gone and I'll always find my own way, that much I know.
Er is overigens wel een groot nadeel aan Canada, fietsen is hier een lastige aangelegenheid en ik weiger toch echt om op de highway te gaan fietsen met al die eikels in die truckjes. :-) Maar gelukkig heb ik Schwalbe Marathon XR banden onder mijn Storck liggen en die heb je nodig hier met de superkwaliteit van de Canadeze wegen.
2 comments:
Marco, denk je nog wel eens aan die heerlijk knerpende schelpenpaadjes en die lekker gladde asphalt en beton paden? Niet te vergeten die prachtige UMO fiets paden miles to go! Geen eikels in truckies maar eikels op scooters en brommers!
Marco, probeer eens wat Nederlands durf en inzicht te tonen, lanceer een plan voor mooie DBL's (Dutch Bike Lanes!!)
Kweet zeker dat er wel wat Dutchies zijn die hier op willen biken!
gr
wolter
(mijn Santos, gaat nog als de gekken!) Fiets nog steeds met een big smile! jullie hadden gelijk!
Dacht dat ik durf genoeg heb getoond het afgelopen jaar! :-)
Post a Comment