Search This Blog

Tuesday, July 1, 2008

Helaas pindakaas

Gisteren nog even op Hogeschool Utrecht geweest. Helaas heb ik de opleiding Informatica moeten stoppen, e.e.a. is niet meer te combineren. Als ik de mannen (Jos, Gregor en Ghaleb) zo door de telefoon hoor, ze hebben alweer een project succevol afgrond, dan wordt ik toch wel een beetje groen van jaloezie. Maar ja soms moet je keuzes maken en de kans die ik op 15 maart kreeg kon ik eenvoudigweg niet laten lopen. Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes voor de laatste 4 semesters en als het even kan kom ik naar jullie afstuderen.

2 comments:

Unknown said...

Hey die Marco, ben ik ff de eerste met posten. Je hoeft niet jaloers te zijn hoor. Jos, Ghaleb en ik hebben gemiddeld 3u slaap per nacht gehad deze week. Poeh schoolvakantie is een uitkomst. CU soon gr,
Gregor

Carolien S said...

Hé Marco, wat leuk om zo je verhaal te volgen!!!Al een beetje bijgekomen van het tijdsverschil?? groetjes van ons. Carolien S