Search This Blog

Sunday, August 23, 2009

BoekScout.nl

Kort geleden ben ik, via Jan Dijkstra via Hyves.nl, digitaal in contact gekomen met Gert Blom. Een oud collega. Beiden hadden we toendertijds een voorkeur voor de Duitse Krimi Schimanski. Sinds die tijd spreken wij elkaar aan met Thanner en Schimanski. Dit geheel terzijde. Gert heeft in de loop der jaren aangetoond dat hij ook ballen heeft, is voor zichzelf begonnen en heeft zelfs een architectenbureau overgenomen, samen met een compagnon. Eerlijk gezegd heeft hij mij daarmee verbaasd, zo zie ja maar weer hoe iemand je kan verrassen. Na wat heen en weer gemaild te hebben o.a. ons vertrek naar Canada, kreeg ik het verzoek of een uitgever mij mocht benaderen voor een nieuw uit te geven boek. Het blijkt dat Gert in zijn vrije tijd schrijft, voor de lol en wellicht ook om bepaalde dingen van zich af te schrijven. Sinds ik blog kan ik mij daar iets bij voorstellen. En zo'n initiatief kan ik zeer waarderen omdat het ook weer getuigd van lef en hij verrast mij er weer mee. Click hier of op de foto voor een link naar boekscout.nl.

1 comment:

dk said...

Ts, die Gert, nooit gedacht dat ik op deze manier nog iets van hem zou horen.