Search This Blog

Sunday, November 23, 2008

Breakfast@Ikea's

Voor $1 kan je hier op zondagochtend bij de Ikea een ontbijtje kopen; scrambled eggs, hash browns en 2 worstjes, koffie en orange juice erbij en je ben voor $3.15 klaar. Smaakt goed, zeker voor die prijs. Stervens druk was het er om 10:30 vanochtend.
Daarna had ik het plan opgevat om een bezoek te brengen aan de dierentuin van Edmonton, vandaar dat beest hiernaast (kennen jullie hem nog? Le Monstre de l'Oasis maar dan wit). Daar was dus zowat geen beest te zien, alles is weg ivm de winter. Waar ze die allemaal gelaten hebben is mij een raadsel. Alleen beesten die tegen de kou kunnen zijn er nog; wolf, poolvos, lama's, kameel (2 bulten) en een soortement siberische tijger maar dan anders. Ik had meer verwacht en het was ook niet erg groot. De dieren tuin van Amersfoort is groter.
Toen heb ik maar besloten om naar Elk Island National park te gaan om een paar bisons te bekijken; je raadt het al geen bison te zien. Het is er wel erg mooi en je kan er prachtige wandelingen maken, of een lekker rondje golven in de zomer. Alles bij elkaar heb ik wel lekker in mijn Jeepje rond getuft. Moet zeggen dan een 3.8 ltr motor op 18 inch wielen erg lekker rijdt. En met de huidige benzineprijzen hoef je ook niet op een litertje meer of minder te kijken. Ga mijn truck denk ik toch maar met een 5.7 ltr. Hemi bestellen straks in januari.

No comments: