Search This Blog

Thursday, November 20, 2008

Fat Seat times 2

Onderstaand bericht kreeg ik van Luuc door, dit moest ik hier even kwijt; inclusief foto. Hoe deze mensen zo dik worden weet ik inmiddels. De godgansedag wordt je bedolven onder fast food reclame. Als je tv kijkt komt er elke 8-10 minuten een hambruger reklame voorbij. De een nog vetter dan de ander. En je moet denk ik, redelijk sterk in je schoenen staan om daar weerstand aan te bieden. Ik waag mij niet aan die troep, way too fat.

"ANP, Reuters gepubliceerd op 20 november 2008 19:11, bijgewerkt op 19:14

OTTAWA - Erg dikke mensen in Canada hebben recht op twee vliegtuigstoelen voor de prijs van een. Het Canadese hooggerechtshof heeft dit donderdag bepaald.Het hof is het met een officiĆ«le instelling eens dat erg dikke mensen ‘functioneel invalide’ zijn en twee vliegtuigstoelen verdienen als zitplaats voor een persoon.Drie Canadese luchtvaartmaatschappijen waren in hoger beroep gegaan over het besluit van de Canadese Vervoersautoriteit om erg gezette mensen indien nodig twee stoelen toe te kennen.De luchtvaartmaatschappijen verloren in mei al hun zaak in een federaal beroepshof. Ze probeerden het opnieuw in het hooggerechtshof maar dat is nu mislukt. Er is daarmee definitief meer plaats beschikbaar voor het zitvlees van de corpulentere vliegtuigpassagier op alle binnenlandse vluchten in Canada."

No comments: