Search This Blog

Thursday, November 20, 2008

Vroaaaaaap


Eindelijk heb ik dan dat verrekte rijbewijs gehaald. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als vandaag. Zelfs ik kon vanochtend geen hap door mijn keel krijgen; dan ben ik dus echt zenuwachtig. Om 11 uur was ik aan de beurt en pas om 12 uur na het verlossende bericht begon ik weer wat op te warmen. Ik had super excellent gereden, helaas moest hij nog een opmerking maken over mijn positie op de weg, Who the fuck cares; maar ja nu was de rit niet foutloos (10 strafpunten van de toegestane 75) en dat had ik mij voorgenomen. De hele ochtend een dikke trui aangehad. De rillingen liepen mij over het lijf. De afgelopen 14 dagen heeft het behoorlijk mijn denken bepaalt, en vooral hoe beperkt je bent in je bewegingsvrijheid. Maar nu gaan alle riemen los; alleen die in de auto niet, duh. En de benzine is lekker goedkoop nog steeds, $0.789 bij de zelftank. Vroaaaaaap.....

2 comments:

Herman en Marcella said...

Van Harte, lekker crossen maar. gr Herman

Anonymous said...

Als je zo parkeert dan verbaast het mij dat je je rijbewijs gekregen hebt.......