Search This Blog

Sunday, September 28, 2008

Downhill.....bomen!!!

Vandaag een poging gewaagd om te Downhill Biken op een skihelling ( Rabbit Hill ), waar ze allerlei tracks hebben uitgezet, van groen tot dubbel zwart. Een beetje als een ski piste denk ik. Helaas is dat niets voor mij. Sinds mijn akkefietje met een boom in Frankrijk, en de afschrijving van een fiets, heb ik niet meer de ballen om mij naar beneden te sorten over allerlei smalle paden met van die **** bomen erlangs. Dus Marco ging als een Sissy, ook wel Wimp genoemd hier, naar beneden. Nee dat doen ik niet meer. Heb een heilig ontzag voor bomen gekregen. Ga liever 100 km over de prairie trappen dan dat ik nog een keer zo'n helling af ga. Het enige wat jammer is is het feit dat we deze fietsen niet in mijn jeugd hadden, dan was ik nog wel onvervaard (lees geen ervaring hebbende) naar beneden gestort. Ooit toen ik een jaar of 15 was ben ik eens weken op zoek geweest naar, we ze nu mountain bike banden noemen, om te kunnen monteren op mijn cross fiets met Puch stuur (dubbele stang). Je raadt het al: niet te krijgen. En nu durf ik het niet meer, Downhillen. Helaas.

1 comment:

Focus2Go said...

Hee doe jij rustig aan, straks kom je terug met een gipsvlucht!