Search This Blog

Thursday, September 25, 2008

Gezakt!!! :-(

Gaan ze allerlei dingen vragen, wat ik maar gemakshalve de smallprint noem, zoals stopafstand tot een spoorlijn als de lichten knipperen en er een belletje rinkelt, of als je je auto parallel parkeert op een vlakke weg hoeveel mag dan de afstand tot de stoeprand maximaal zijn. Ja daar had ik even geen rekening mee gehouden. Zaterdag maar weer proberen, duur is het gelukkig niet: $17.50 Maar gelukkig heb ik mijn auto wel kunnen verzekeren, moet alleen binnen 30 dagen mijn Alberta Drivers License halen. Dat gaat mij wel lukken denk ik, even goed in de boeken duiken. Maar let op: ik rij in Steve zijn auto, legaal en verzekerd (nagevraagd bij de verzekering van Steve) naar het buro om mijn rijbewijs te halen; leuk he. Ook al zak ik zaterdag weer, dan nog kan ik daar toch mijn kenteken platen meenemen en kan ik a.s. disdag in mijn Jeep Wrangler gaan rijden. Stompzinniger kan het bijna niet. Maar ja, ik vind het best. En dan is het vandaag ook nog mijn trouwdag, 23 jaar. Voor het eerst hebben we dit feit apart "gevierd".

1 comment:

Anonymous said...

Hûh, en ik maar denken dat we gek zijn in Nederland ... hahaha, begint steeds leuker te worden dat Canada, grt en gefeliciteerd met 23 jaar Joke! Grt Luuc