Search This Blog

Thursday, September 18, 2008

Gaat dit hem worden? (Voorlopig)

Ga zaterdag a.s. op autojacht. Heb besloten toch maar voor een nieuwe te gaan, in de hoop dat ik hem kan financieren. Duur is dat niet, de getoonde kost ca. $375 per maand (48 mnd lease of 72 mnd buy). Dus dat valt wel mee. Het vervolg komt a.s. zaterdag. De truck (Dodge RAM 1500) komt er volgend jaar als Joke, Joost en Emma hier ook zijn, zal wel moeten want je hebt hier echt een auto nodig.
12:55 - net terug van 1e proefrit, rijdt geweldig en is een stuk groter als ik dacht. Het is net een soort transformer, alles kan er af en dan is het nog steeds een gave car. En dat voor $398 per maand. Er is echter 1 probleem, ik kan hem alleen verzekeren als ik een Alberta Driverslicense heb. Die moet ik dus volgende week gaan halen. :-)
17:10 - die tweede dealer was en is dus helemaal niks. Echt zo'n autoverkoop tent die een een deal door je strot probeert te douwen, lukt dus niet bij mij en de koop daar gaat sowieso dus niet door. Eikels. Of ik alvast maar een down payment wilde doen, om de auto te reserveren; ik moet mijn rijbewijs nog halen, dan kunnen we hem niet meer verkopen zeiden ze nog. Was er met 30 min pleite. Dwazen.

1 comment:

Focus2Go said...

Leuke bak! Met die stijgende brandstof prijzen is het bekijken van een auto met dit gegeven in het achterhoofd niet zo'n foute. Benieuwd wat het wordt ... laat je niet gek maken, auto's zijn tenslotte zo leuk!