Search This Blog

Saturday, September 27, 2008

Pfffffffoe....

Zo dat is binnen, en deze keer geen enkele fout. Ik was dus klaar na 25 vragen. Cool. Meteen daar mijn kentekenplaat gehaald, want die hoeft alleen aan de achterkant, dan blijft de voorkant tenminste onaangeroerd en mooi. Bijkomend voordeel is dat ze je alleen van achteren kunnen flitsen. Ander voordeel is dat je hier nauwelijks pliesie ziet. Bij wegwerkzaamheden moet je opletten, en terrecht. Nu moet ik nog de roadtest doen. Here is the deal: do the roadtest in 1 year and keep your Dutch Drivers License or apply for a roadtest in the shortest possible term and loose your Dutch Licence. Ik kies dus voor optie 1, het maakt mij niet uit wanneer ik die test moet doen, ik heb nl. weinig zin om mijn NL motorrijbewijs op te geven.

No comments: