Search This Blog

Monday, May 25, 2009

Dat was schrikken

Tijdens de lunchpauze van, tegenwoordig, 1 uur had ik even mijn F150 volgegooid met 110 liter en even de hondjes naar buiten gelaten. Want die zijn tegenwoordig ook de hele dag alleen. Toen ik terugkwam lag er op mij bureau iets wat ik al een poos niet echt heb gedaan: werk. 2 kleine projecten van 20 en 25 ton die ik moet begeleiden. Gaat het dan toch aantrekken? Wellicht zijn dit de eerste tekenen, ik hoop het maar. Op naar the big ones. In this instance size does matter.

Update May 26th: en alweer 3 enorme jobs. And today Imperial Oil has been OKed by the Alberta government to proceed with a $8 billion OliSands project, so we are gonna rock and roll again. Probably this one hits Alberta's companies like a the proverbial tidal wave. Here one is used to that, I am not. Yet.

No comments: