Search This Blog

Friday, May 15, 2009

Detox

Na weken speuren op het Internet, 's avond in de auto stappen en properties bekijken, is daar donderdagochtend een eind aan gekomen. En dat is toch wel even wennen. Het was zo'n beetje routine geworden; zoeken-rijden-vinden-beoordelen-afspraak maken-kijken. Maar de methode heeft succes gehad en was erg leuk om te doen. En dan merk je dat het Internet een meer dan geweldig medium is. Ook zomaar rondrijden levert aardig wat mogelijkheden op, een telefoonnummer opschrijven is er ook niet meer bij, gewoon even een foto maken en laten thuis via de computer e.e.a. uit- en opzoeken. Er staat hier zoveel te koop, keuze te over. Alhoewel het ook weer niet erg veel langer had moeten duren voor ons. De mogelijkheden van het door onszelf, qua financiƫle dollars, opgelegd plafond waren toch wel een beetje aan het uitputten. Terugkijkend zijn we een heel eind gekomen; van het mobile home tot het nu aangekochte acreage. Victor O. heeft daar een grote rol in gespeeld. Af en toe een prikje hier en daar zette ons dan toch weer aan het denken. En hij loopt zelf ook over van de mogelijkheden en kan snel schakelen bij alweer een andere weg van ondergetekende. Maar we hebben nu wat we altijd al wilden hebben, veel sneller dan ik ooit verwacht had. Door de omstandigheden is het gelukt, ik heb vaak geroepen dat als het economisch slecht gaat ik een mooi huis ga kopen. Jij hebt dan ook geen geld kreeg ik dan vaak te horen. Ik had het geld dus wel door de beslissingen die we de afgelopen jaren hebben genomen. Die zij tot nu toe zeer goed uitgepakt. Economisch wat tegenwind, maar persoonlijk een behoorlijke rugwind en op de beurs is altijd wel een beetje geld te verdienen, merk ik nu. En dat stemt mij vrolijk. Wanita zei het vanmiddag nog: "You look happy", Yes I am.

1 comment:

Anita said...

Nou maatjes, van harte gefeliciteerd met de koop van jullie mooie huis.
Wordt vast en zeker een heerlijk stekkie.