Search This Blog

Thursday, May 14, 2009

Iris

Iris Mooney, daar is het nou prettig zaken mee doen. Zoals gezegd, bank gewoon open om 18:00, en ook op korte termijn even een afspraak kunnen maken. Joke wist nog niet eens dat we een nieuw huis hadden gekocht, ze had haar mobiel niet mee en dus kon ik haar niet bereiken en ze was laat thuis. Emma heeft haar doorgestuurd naar de bank, alwaar ik even mijn verhaal kwijt kon. Veel tijd had ik daar niet voor, Iris had ons al zien aankomen en kwam vrolijk lachend op ons af. Ze is niet zo hoog maar niettemin erg kordaat en weet van wanten. Binnen no time had ze de papieren klaar en hoefden wij alleen nog even te tekenen, ze komt uit Schotland en heeft een erg leuk accent, ondertussen vrolijk babbelend over van alles en nog wat. Ze heeft de hypotheek nog iets voor ons verhoogd, "I will find a senior who will approve this, no worries", met een rente van 3.25%. Ik lach mij kapot, alles gaat met een noodgang deze week. Alles komt op het goede moment bij elkaar, maar ja ik ben dan ook een project coördinator ;-), right. En morgen weten we al of we approved zijn voor de hypotheek. Spijkers met koppen slaan heet dat geloof ik. En een geweldig mens, die Iris.

1 comment:

Anita said...

Zeg Marco, heet ze echt Iris of toch Irish????
Ik zou er in ieder geval maar eentje op drinken (Schotch Whishky!