Search This Blog

Monday, May 25, 2009

Lekker weertje in NL

Zie er lekker nat uit daar in Nederland. Bij ons is het nu nog 16 graden (23:00 uur) en de verwachting voor deze week is clear blue sky, some clouds and just about 23-25 degrees Celcius. Pretty nice I would argue. En ik heb zo'n zin in een haring met ui. Vanavond heb ik het gras hier, James Cres, gemaaid met een push-mower, voor stadse begrippen is dit een grote tuin. Als ik denk aan het lappie grond wat wij gekocht hebben dan ben ik maar erg blij dat ik die John Deere erbij heb onderhandeld. Victor O. doet over zijn acreage ongeveer 6 uur, en hij heeft er "maar" 4. Dus ik kan mijn lol nog op straks. Maar overal is wel weer een listige oplossing voor te vinden. En er is natuurlijk altijd wel wat te doen op een acreage, en dat maakt het ook aantrekkelijk moet ik zeggen.

1 comment:

dk said...

buy some goats