Search This Blog

Monday, June 15, 2009

Onderweg naar NL

Inmiddels voor een weekje naar Nederland ivm de verjaardag van mijn moeder, ze wordt 81 (inmiddels geworden). Reis duurt lang en vooral op Heathrow ben je eindeloos aan het wachten, 3 uur op de heenweg en 5 uur op de terugweg. Dus daar is niets leuks aan. Wat wel opvalt als je op je bagage staat te wachten is dat men ongeduldig is, ik hoorde iemand zeggen, ze stonden er maar net, "is die bagage er nou nog niet?". Ondertussen hevig zuchtend dat ze iemand niet kon bereiken met haar cellphone. En mijn koffer kwam maar niet. "Alle bagage is gelost" gaf het scherm aan, zelfs wanneer de bagage verwacht wordt op de belt staat aangegeven, Toch wel erg mooi geregeld. Dus ik naar de bagageafhandelaar, alwaar een vriendelijke dame al zat te wachten om mij te helpen. Koffer was achtergebleven op Heathrow, neem ik aan tenminste en werd nog die zelfde avond op Schiphol verwacht. En jawel, 's avonds om kwart voor 10 werd hij gebracht. Mooi. Ik was toch wel even zenuwachtig, want mijn pillen zaten er in. Normaal doe ik die altijd in mijn rugzak, had dus nu even niet nagedacht en PATS dat word meteen afgestraft. Op Schiphol stonden Victor+Suleika, Luuc en Joost+Eefje op mij te wachten, het was erg goed hun allemaal weer en voor het eerst te zien.
Het is een vreemd gevoel om hier terug te zijn zonder dat je een eigen plek hebt, geen eigen vervoer ook. Maar wel heerlijke harinkjes met ui, zaaaaaalig.

3 comments:

Eefje said...

Ik wou net al zeggen: moet jij niet iets vertellen? ;-)
Zie je vanavond misschien nog even!

Focus2Go said...

Top om je weer te zien vriend!

Luuc

dk said...

kleine landje hè