Search This Blog

Saturday, June 6, 2009

Spierpijn

Ik loop al een paar dagen met behoorlijke spierpijn rond. Hoedatzo? Nou dat zit zo, ik heb een uurtje bedrijfsgetennist afgelopen donderdag. En ja, als je een paar maanden alleen maar met je luie **** in die F150 zit, dan schiet het allemaal niet zo op. Met de conditie bedoel ik dan. Maar ik moest van mijzelf weer eens in beweging komen. 's Ochtends op de fiets stappen is even wat lastiger want ik zit vanaf 7:15 to 8:10 aan het computerscherm geplakt om de Noord Amerikaanse beurzen in de gaten te houden en dat loopt best aardig al zeg ik het zelf. Voordeel van dat tennis is dat je ook weer een paar mensen leert kennen en dat kan nooit kwaad. En of je het nou wel of niet kan, maakt niet uit gewoon een racket kopen en gaan spelen. Net als golf hier, koop een set clubs, neem een paar lessen (of niet) en ga de baan op. Niets GVB, gewoon ballen. Toen ik dat vroeg hier of dat nodig was keken ze mij aan alsof ik gek geworden was: "A drivers licence to play golf, get out of here!! Just do it" En er zijn banen genoeg hier rondom Edmonton, ik heb er, even snel, 22 geteld. Men zegt dat het er 35 zijn. Inmiddels heb ik een mooie golfset gekocht van Dave Muir (my boss), 2e hands Graphite MFS 58+ by Matrix. Only 300 bucks including Gallaway bag. Dus als je ze ziet vliegen binnenkort dan zijn dat mijn golfballen.

No comments: