Search This Blog

Friday, June 12, 2009

Weg bomen

Jaren geleden dacht ik een vooruitziende blik te hebben en groen te gaan investeren, uiteraard geheel ingegeven door hebzucht en de grote getallen. Robinia bomen was het toverwoord, dat zou mij een Audi A8 gaan opleveren, om maar even groen te blijven denken. En nu? Groen Invest Nederland is failliet en dus: weg bomen. Prematuur gekapt zal ik maar zeggen, en Marco heeft voor het eerst en voor het laatst groen geïnvesteerd. Vanochtend op het nieuws hoorde dat die Van der Heyden gladjanus 2.4 miljoen Euro in zijn zak heeft gestoken met een tekort van 70 miljoen voor GIN. Fraude, zeker weten. De (^(*&^$@*$%^$#^. Hebben een aantal mensen toch gelijk gekregen. Ik blijf maar investeren in olie, uranium en nog meer olie. Dat is redelijk save en levert veel meer op. En het zijn ook natuurlijke produkten, right. Nee voor mij geen groene investeringen meer.

No comments: