Search This Blog

Sunday, June 7, 2009

Starting to be a real Canadian?

Vanmiddag voelde ik mij een echte Canadees. We hadden vanochtend bij Hap's Hungry House ontbeten, samen met Anke en Ralf; 3 eggs overeasy, thick slices of bacon, Texas toast (with butter and salt) and a mountain of hashbrowns with unions and chives. Mjammie. Terug rijdend over de Stony Plain Road, stelden wij vast dat dit in NL de beroemde Steenweg, voorkomend in erg veel gemeentes, zou moeten zijn. Thuis aangekomen kroop ik maar weer eens achter (voor!) de computer toen ik ineens zin had in a Coffee with English Toffee, verkrijgbaar bij Timmie Ho. Dus ik, in mijn F150, naar Timmie om koffie en hot chocolate te halen. Nu moet je weten dat de TH maar liefst 400 meter van ons huis in gelegen. Ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat mijn coffee-actie wel heel erg Canadees was.

2 comments:

Anonymous said...

400m. huh, were is your bike????

wolter

Marco Schriek said...

Next to the Wrangler! But how to tke the coffee home if on a bike? And it gets cold, right.