Search This Blog

Friday, June 12, 2009

Toronto TSX

Vandaag een erg goede dag gehad op de Toronto Stock Exchange. Op kantoor hebben we vastgesteld dat met $500 profit per dag je een wereld inkomen hebt. Na belasting heb je dan circa $100.000 op de bank staan, moet die $500 natuurlijk wel lukken en dat valt niet altijd mee heb ik gemerkt, maar het is doenbaar, en met $400 per dag is ondergetekend uiteraard ook zeer tevreden. Ik noem het penny-profits. En daar heb je natuurlijk wel volume en dus een zakje met geld voor nodig. Hoe groter de zak, hoe kleine de penny-profit kan zijn om je doel te halen. Deze week zat ik goed voor 7 dagen. We zijn 4 weken geleden begonnen met dit principe, ik kom op ruim $360 per dag, valt niet tegen. En ik zit nog in the apprentice-stage zal ik maar zeggen, ik begin steeds sneller in de gaten te krijgen hoe de beurs werkt en reageert. Het is leuk om te doen, ook al gaat het soms wel eens mis. Tot nu toe is het resultaat behoorlijk positief, en dat bevalt mij weer goed, right.

1 comment:

Anonymous said...

a penny a day, keeps the crises away