Search This Blog

Monday, June 22, 2009

Weekje NL

Inmiddels is het weekje Nederland alweer voorbij. Gevlogen moet ik daaraan toevoegen.Het was aangenaam om weer eens in Maarn rond te fietsen, want dat doe je makkelijk in NL, en een aantal kennisen en goede vrienden te ontmoeten. Hoofdreden was de verjaardag van mijn moeder, ze is 81 geworden. En de verrassing dat ik ineens op de stoep stond was groot, ze had het nooit verwacht. Met mij weet je het maar nooit, hoewel ik voor sommigen wel erg voorspelbaar ben heb ik gemerkt. Ook voor het 2e deel van onze emigratie aanvraag kwam het goed uit, er begint nu langzaam maar zeker een einde te komen aan de papierwinkel. Op het persoonlijke vlak waren er ook een aantal zaken die ik recht moest leggen. Als je gewoon de stap maakt en de koe bij de horens vat dan is de oplossing en uitwerking eigenlijk gewoon heel erg simpel, doeltreffend en makkelijk te maken. En o ja, mijn gewicht blijft voor sommigen toch een obsessie. Vroeger kon zo'n opmerking, hoe subtiel ook, nogal eens uit de hand lopen. Nu? "Fuck em, if you don't like what you see just look the other way. I don't care anymore". Zo ook weer afgehandeld.

1 comment:

Anonymous said...

marco, ik vond het buitengewoon leuk om je weer even persoonlijk "live" te kunnen aanschouwen en spreken!
Je zag(ziet) er goed uit en die pr.... k.. who cares, misstaat zeker niet. Ik denk er een Ray-Ban bij en een fat cap on your head !And it all fitts! Het gaat je(jullie) daar zeker lukken! Move on buddy!

wolter