Search This Blog

Monday, April 13, 2009

Emma 20

Vandaag was het dan zover. Emma is tiener af, ze is 20 geworden. Omdat te vieren hebben we eerst een telefoon voor haar gekocht en zijn wij daarna bij Montana's Cookhouse gaan eten, waar de bediening nogal ruig is zal ik maar zeggen; het eten wordt op tafel gezet en zorg er zelf maar voor dat het onder je neus komt te staan, alleen het hoofdgerecht wordt netjes afgeleverd. Zoals gewoonlijk is de kwaliteit van het eten zeer goed en niet echt duur. Hiernaast zie je de dames een Brownie Sundae weghappen; brownie-cake, vanille ijs en slagroom met chocoladesaus. Hoe dat nog naar binnengaat na een steak van 8 oz. (=220 gram) is mij niet geheel duidelijk, de emmer (voor 2 personen) was na een poosje gewoon leeg. De porties zijn hier in Canada nogal fors in mijn ogen en dus is de Canadees, net als ondergetekende, aan de zware kant. Het is hier echter op alle fronten genieten, ondanks de trage economie. Foto is met mijn telefoon gemaakt, dus niet al te geweldig van kwaliteit, vooral erg flets. Overigens heet het hoofdgerecht hier entree, daar had ik in het begin toch een andere voorstelling bij. Een joekel van een steak als entree, en wat komt daarna dan? Inmiddels weet ik dat dan het dessert komt, voor mij niet interessant want desserts hoef ik niet. Toch even wennen, starter-entree-dessert.

1 comment:

Luuc said...

Nog van harte!