Search This Blog

Friday, April 17, 2009

Six shooter

Zo af en toe sta ik eens met iemand te praten op kantoor, in de keuken of bij zijn/haar of mijn bureau. Zo ook gisteren met Joe D. Het zou een Amerikaan kunnen, big attitude, cowboy boots, broad shouldered, korte heftige bewegingen makend en altijd vreselijk stoer kijkend. Maar als je met hem staat de praten is het een alleraardigste vent die het prachtig vind dat wij tegenwoordig 1 uur lunch pauze hebben; "So now I can shoot 50 rounds first and then go to lunch", "Fuck me" zou Ramsey zeggen. "Every lunchbreak?", "Yes, every lunchbreak and it is dirt cheap" "Huh?" "Only $3 for 50 rounds of .22, and I like the sixshooters the most". Dus elke lunchbreak zie ik hem met zijn koffertje, "Unfortunaltly I am not allowed to carry it in my holster", naar de shooting-range, "only 1 click away", gaan. Popping 50 rounds and then have lunch, almost like having an orgasm first.
Andere wereld waar ik mij nu in bevindt, maar wel erg leuk. Ik zal eens $3 meenemen en ook eens een poging wagen. Alhoewel er gisteravond een gun-item op het nieuws was over Amerika. Daar schijnen ze een probleem te hebben met het verkrijgen van munitie en gaan de pistolen en revolvers als warme broodjes over de toonbank. Klaarblijkelijk is men bang dat Obama de gunlaws gaat bijstellen en nu legt men vast een voorraadje aan. Met als gevolg dat er klagende winkeliers zijn die hun schappen niet meer kunnen vullen, "It will take years to overcome this". Yeah, right.

1 comment:

Anonymous said...

Damn goedkoop zeg. 100 cardridges .22 (CCI) kost hiero. €8,-

gr,
Gregor