Search This Blog

Tuesday, February 10, 2009

Stack of snow

Vanmiddag toen ik thuis kwam moest is de hondjes uitlaten, Joke was nog aan het werk. Ik loop dan een rondje van ca. 15 minuten. Vanochtend lag er langs de weg nog een behoorlijke richel sneeuw. Vanmiddag echter was die voor een groot deel verdwenen. Kennelijk hadden ze die opgeschept en ergens anders gedeponeerd. Ineens moest ik mij bedenken dat bij de mall waar wij vaak naar toe gaan er ineens een grote berg sneeuw lag. Dit is natuurlijk de sneeuw die ze van de wegen afhalen en ze toch ergens kwijt moeten. Ik zie inderdaad met enige regelmaat grote vrachtwagens met sneeuw rijden. Die moeten ze natuurlijk ergens hun vracht dumpen, o.a. dus op parkeerplaatsen. Als je er op gaat letten kom je ze met enige regelmaat tegen. Zo heeft elke stad weer zijn eigen probleem en soms dus ook een seizoensafhankelijk ruimtegebrek. Voordeel is dat uiteindelijk de sneeuw smelt en dat probleem zich vanzelf en natuurlijk oplost. Zo mooi wit als op de foto zijn ze niet maar het formaat klopt aardig.

1 comment:

Anonymous said...

foto eerst gezien te hebben dacht ik even dat je met Joke voor je huis een gigantische sneewpop ging maken