Search This Blog

Thursday, February 5, 2009

Waterloo

Dat dacht ik te gaan vinden deze week. Gelukkig voor ons blijft het een mooi nummer van Abba. Alles bij elkaar is het deze week zo slecht nog niet gegaan. Vandaag kregen we een positief bericht van het management dat, alhoewel 2009 een moeilijk jaar gaat worden, de vooruitzichten t.o.v. vorige week vrijdag, behoorlijk verbetert zijn. Voorlopig kan ik blijven en heb ik mij op mijn manier aardig laten gelden door het spuien van ideeen en zelf een voorstel afgegeven om de salarissen te korten om zo iedereen aan het werk te houden. We hebben tenslotte met z'n alleen hier meer dan behoorlijke salarissen waar in deze slechte tijden best wat af kan, wat mij betreft 30%. Zoals ik het verwoorde "Good times=gain, Bad Times=return". Niet leuk maar als het nodig is heb ik daar geen enkel probleem mee. (Zie ook Led Zepplein I, Side 1, Track 1). M&D is een bedrijf dat zulke ideen waardeert en als het weer kan je meteen weer op je oude, en misschien zelfs wel een stapje hoger, niveau terugbrengt.
Maar het mooiste is dat Joke vandaag werk heeft gevonden. En dat na 1x solliciteren. Heeft ze het heel wat effectiever gedaan dan ik, mij koste het 6 pogingen. We gaan, na een heftige hick-up, weer lekker. Cool. Onward we go.

2 comments:

Mara said...

Ik heb je blog gevonden omdat ik ook richting Edmonton wil vertrekken (volgend jaar), dus ik vind het leuk om te lezen hoe het een ander daar vergaat. Heb je hele blog onderhand doorgelezen! Hopelijk lukt alles zoals jullie dat willen

Marco Schriek said...

Mara, kijk op deze site voor je rijbewijs.
http://www.servicealberta.gov.ab.ca/Drivers_Licence.cfm