Search This Blog

Tuesday, October 14, 2008

1024 James Cresent, Edmonton

Het huis hiernaast is het geworden. Weer via het ongeadverteerde circuit gevonden. Het bleek dat ik geen 5 minuten later had moeten bellen, want het liep storm. Maar goed, per 1 december trek ik erin. Mooie ruime woning in een rustige buurt. Wel iets boven het budget, maar dat mag de pret niet drukken. Dus ik zal wel een paar keer op ene neer gaan naar de Ikea om het nodige in te slaan. Groot voordeel van de Ikea is dat Joke in ik nu toch samen kunnen shoppen. We zeggen elkaar wat we willen gaan kopen, wisselen de namen uit en gaan het uitproberen, Joke in Utrecht/Amersfoort en ik in Edmonton. Daarna terug naar huis en met Skype de resultaten bespreken en een beslissing nemen; eigenlijk best wel cool om het zo te doen, een soort SAT relatie (Shopping Apart Together). 7000 km ertussen en toch samen tot een resultaat komen. Vanwege het huisnummer is dit volgens Joost een nerdie home. 1024=1Kb; zo had ik het nog niet bekeken.

4 comments:

Anonymous said...

en de kerstboom staat er ook al

joost said...

1024 ook gelijk :') Nerd :P

Anonymous said...

Tjonge, je kunt wel zien waar de prioriteit ligt. De garage lijkt wel much much much groter dan het huis!

Het huisje is dan zeker voor de gasten ;-) ?

Groetjes, Apo

Focus2Go said...

Gefeliciteerd van ons allen vanuit het zonovergoten eiland Samos. Grt, Luuc