Search This Blog

Thursday, October 2, 2008

Huizenjacht!

Ben alweer een paar dagen op huizenjacht. Tot aan vanavond wilde het nog niet erg lukken. Heb nu een vrijstaand huis met garage en basement (ideaal voor Emma om daar te wonen met eigen badkamer) gevonden in Sherwood Park voor $1600. Dat valt dus reuze mee. Er zijn echter kapers op de kust. Nadat ik had aangegeven dat ik het wilde huren kwamen de eigenaars met de mededeling dat er deze avond nog iemand anders zou komen kijken. Daar had ik niet op gerekend, en daar baal ik dus best van. Hadden ze eerder moeten zeggen, naar mijn idee. Maar ik ik heb nog meer pijlen op mijn boog. Dat weet ik morgen. Het grappige is dat de eigenaresse de grote baas van M&D Drafting kent, hij was bestman bij haar eerste huwelijk en ik heb hem als referentie opgegeven. Of ik dat in mijn voordeel kan ombuigen weet ik morgenochtend. Sherwood Park is een plaatsje ten oosten van Edmonton en is van alle gemakken voorzien. Alle noodzakelijke voorzieningen en meer zijn in de buurt te vinden.
Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Hee Schriek,

Nu je naar huizen aan het kijken bent, jullie nemen toch wel de 'HOEKSTEEN' mee naar Canada?

Niet vergeten anders krijg je misschien een geval van 'shit hits the fan'!!

Hopen dat je het goed naar je zin hebt en dat de winter nog even weg blijft!

P&S