Search This Blog

Tuesday, October 21, 2008

NCIS 2

Hier is dan schoonheid nummer 2 van NCIS. Sasha Alexander, eigenlijk Suzana S. Drobnjaković. Dat laatste klinkt beter niet? Hoef er verder weinig aan toe te voegen.
Wellicht kan ik mijn rijbewijs toch wat sneller halen. Ik heb het wat hogerop gezocht en wellicht kan e.e.a. toch binnen een dag of 14 geregeld worden, zoals het er nu uitziet. Dankzij het internet zijn er online mogelijkheden waardoor en een paar shortcuts genomen kunnen worden en je niet helemaal afhankelijk bent van de bureaucratie.
Nu we toch van de hak op de tak springen: BUM, Big Ugly Mother****. Zo dat is er ook weer uit. De leukste reaktie die ik kreeg was "Beaver Under MyDash", en nee dat was niet de enige.
Overigens drink ik zo'n 2 liter V8 tomaten/groentesap per week, goed voor de vitamientjes. Aan fast food waag ik mij niet, tot nu toe pas 2x een pizza gehaald. En die zijn een stuk beter dan in Nederland, in mijn optiek. En erg lekker. Maar ik let vreselijk goed op dat ik geen vette hap eet. Dan wordt het al gauw "Roll Over Marco" om met Status Quo te spreken. Zo voorlopig weer nuttloze informatie genoeg.

1 comment:

Focus2Go said...

't is een lekker ding ja.

Daarom toch niet die fruitsapjes, hè?