Search This Blog

Saturday, October 18, 2008

Nailed!

Tja, daar zit je dan. Lekker weekend, dacht naar Drumheller te gaan om de Dino opgravingen eens te gaan bekijken. Niets van dat alles, nailed to 3111-24 Ave. (sommigen zouden zeggen: "de ketting is nu wat korter"). Heb geen zin om elke keer als ik wat wil gaan doen, Steve te vragen of hij mee wil. **** . Ik heb het locale parlementslid aangeschreven of hij niet iets voor mij kan doen, al is het maar tijdelijk. Ben benieuwd wat, en of er ueberhaupt iets, uit komt. Hij kan natuurlijk geen stem winnen bij mij. Want dat mag ik niet, stemmen.
En alles bij elkaar zijn we al (!!) 2 dagen verder, 6-8 weken minus 2 dagen :-) Gaat lang duren, zoveel weet ik al wel.

1 comment:

Focus2Go said...

Da's zo voorbij jôh ...

Gaan d'r geen bussen naar het een of ander?