Search This Blog

Monday, October 20, 2008

Solved

Ik heb een min of meer legale oplossing gevonden om toch alleen te kunnen autorijden. Ik kan Steve zijn auto (of elke andere auto van een ander) met mijn internationale rijbewijs rijden; Steve is, zoals ze hier zeggen : "A really good man". Dan kunnen ze, als ik wordt aangehouden, niet via mijn kenteken mijn Canadese rijbewijs achterhalen. Als ze er om vragen dan is het "in translation", en dan hoop ik dus daarmee weg te komen. Het karretje hiernaast is nog steeds wishful thinking maar dient alleen ter illustratie. Gisteren uit pure ellende maar Steve zijn fiets, ook die heb ik nog niet, gepakt en een stukkie door Edmonton gaat fietsen. Gaat redelijk goed, ook al hebben ze weinig fietspaden. Maar die zijn er wel. Er is zelfs een kaart met alle fietspaden, die had ik van een collega gekregen; dat kwam aardig van pas.

No comments: