Search This Blog

Tuesday, October 7, 2008

Multitool Mania

Slaat nergens op deze titel maar vond hem wel leuk. Ik moet zeggen dat de Multitool met USB Stick, die ik bij mijn afscheid kreeg, uitermate goed van pas komt, gebruik hem veel. Dit is maar een opzet tot het volgende. Ik kom Mill Woods Mall uitlopen en zie een Starbucks, even koffie Machiato halen, denk ik. Zo gezegd zo gedaan. Zit daarbinnen toch een kolosaal mens, niet normaal meer. Nog net niet de afmetingen van zo'n figuur uit "Dr. Phil" of "Jerry Springer", deze kan nog lopen, ze zit tenslotte binnen bij de Starbucks. Ik heb dat een poosje zitten te bekijken, ik had niet het lef om een foto te maken, en nam mij voor te wachten tot ze weg zou gaan. Dat had ik wel willen zien waggelen, hobbelen naar haar auto. Ongelogen, ze had een behind van zeker 1.20 meter breed. Kolere, wat een klomp vet. Ik heb er inderdaad geen medelijden mee, ze zat een enorme vette large coffee naar binnen te werken. Ik heb een minuut of 25 gewacht, nog steeds geen beweging, dus ben ik maar in mijn Jeepje naar huis gereden. Op zulke momenten voel ik mij zo slank als een denneboom, helaas 's ochtends zie ik in badkamerbrede spiegel van Steve dat dat niet zo is. Nou ja, ben ook ik toch nog even gelukkig, zal ik maar zeggen.

2 comments:

Focus2Go said...

Ach man, je hebt een goddelijk lichaam! Wacht maar af tot Joke er is ...

Anonymous said...

Wat krijgen we nou?
Nu al naar de meisjes kijken?