Search This Blog

Wednesday, October 29, 2008

Nederlanders??

Ik liep vanmiddag in Mill Woods Mall toen ik mij opeens bedacht, en waarom weet ik niet, dat ik nog geen enkele nederlander ben tegen gekomen hier in Edmonton. Heb ook nog geen nederlands horen praten, het enige nederlands dat ik gesproken en gehoord heb is door de telefoon geweest. Dus of ze er zijn weet ik niet, of ze verstoppen zich of ze leven met z'n allen op een kluitje bij elkaar. In dat geval moet ik er dus mijlenver vandaan blijven. Heb wel ontdekt dat er ergens in Edmonton, Stoney Plain Road, kroketten zijn te krijgen en kaas (dat mis ik echt, maar het is goed voor de lijn; die wordt weer wat rechter. Een broodje kroket is nog altijd beter dan een broodje kaas). Misschien ga ik dat eens onderzoeken. Er is wel een DutchCanadianCentre maar of dat nou zo leuk is. Ook daar ga ik wel eens kijken, maak wel een verslagje van. Voorlopig is het hier nog prachtig weer, zo'n graad of 12-13. Ik poch al met het feit dat Canada blij is met mijn komst, deze uitspraak zal zich ongetwijfeld tegen mij keren. Maar voorlopig hou ik het maar zo, er is niemand om mijn ego te strelen dus doe ik het zelf maar.

1 comment:

Marco Schriek said...

Opmerking van Daan Kok (moest ik er opzetten):

"Die foto boven aan de site van de dutchcanadiancentre
Ziet er niet uit nodigend uit.
Beter 1 canadese vriend, dan tien kaaskoppen met heimwee."

Je kon het niet beter verwoorden.