Search This Blog

Monday, January 19, 2009

Cleared by Customs

Ik zie er kennelijk vertrouwd uit. Op kantoor zeiden ze al: "Holland eh", met een veelbetekende glimlach referend aan onze coffee-shop cultuur zal ik maar zeggen (De andere termen gebruik ik niet vanwege het feit dat ik mij in Noord Amerika bevindt, schijterig eh? (CIA, FBI, NSA, NCIS en DEA)). Onze container was in 15 minuten cleared by customs. Ik moest naar de airport alwaar al het papierwerk werd gedaan. Ik nog denken dat ik de container moest aanwijzen, niet dus. Dat ding staat ergens anders in Edmonton, en ik weet niet eens waar. Dus hij hoeft ook niet open. Er staan 4 fietsen en en haar, leuke meid, enige zorg was of de modder wel van de banden was gehaald. Dat heeft ze wel 3x gevraagd, en ik heb het 3x bevestigd. Ook mijn medicijnen waren geen probleem, ik had in NL een medicijnen paspoort gehaald en dat kon ik nu zo produceren. Done in a wink. En nu maar wachten totdat hij hier aankomt. Wordt waarschijnlijk woensdag. En dan uitladen en uitpakken en een vracht geld lichter. Maar dan hebben we wel onze spullen weer bij de hand, en voor mij wordt dat ook wel tijd. Alles bij elkaar is tie dus een maand onderweg geweest, valt mee.

No comments: