Search This Blog

Tuesday, January 13, 2009

Parkeergarage

Vanochtend moesten we downtown alle administratieve handelingen verrichten ivm de aankomst van Joke. SIN number, Health Care Alberta en wat bankzaken. Ik denk, ik zal mijn truckje in de parkeergarage zetten. Lekker makkelijk en relatief warm. Maximale hoogte 1.98 meter. Ik ben 1.93 hoog, gewoon naar binnen dus. Maar ik moet toegeven dat ik het zo nu en dan toch behoorlijk benauwd had, wat de hoogte betreft, ik zat elke keer te wachten op een krassend geluid, zeker bij de redelijk steile hellingen. Dat bleef gelukkig uit. Ook was deze niet erg ruim, tja ik ben dan ook maar 6.20 meter lang. Het parkeren zelf koste ook even wat moeite, toch even wennen om met zo'n joekel te manouvreren. Ben er zonder kleerscheuren in- en uitgekomen. Maar we sloegen allebei een zucht van verlichting toen we weer buiten stonden. Joke zei nog: we hadden beter mijn auto kunnen nemen. Toch wel een erg luxe keuze om die te kunnen maken. Ik moet toch eens een praatje gaan maken met het Canadeze parkeergaragearchitectengenootschap.

4 comments:

Anonymous said...

hoe groot zijn de parkeerhavens voor vrouwen daar ?

Joke Oldenburger said...

Dany, groot genoeg want vrouwen gaan niet met zo'n bakbeest de parkeergarage in.

Marco Schriek said...

Lees durven

Anonymous said...

ik lees het al marco,
alsof jullie nooit bij elkaar weg zijn geweest.