Search This Blog

Thursday, January 8, 2009

Aankomst

Ik sta nu op Edmonton Int. Airport (YEG) te wachten op mijn lieffie. Ben benieuwd hoe lang ze bij Immigration, met die niet vriendelijk kijkende officers, moet wachten. Waarschijnlijk niet zo lang want de aanvragen en uitgave van Workpermits is behoorlijk opgedroogd. Maar wij hebben er permit voor 3 jaar, en dat is bijzonder. Maar ja dat zijn wij dan ook; .....even mijn schoenen aandoen. Nog even en we kunnen samen onze toekomst vorm gaan geven. Het enige probleempje zou kunnen zijn dat ik al 4 maanden aan het bouwen ben terwijl Joke diezelfde tijd aan het afbreken is geweest. We moeten dus weer even in sync komen. Uiteindelijk komen we er sterker en completer uit, no worries. Als Joke haar workpermit heeft dan is de emigratiestap gezet, ruim 2 jaar later.
Ik ga nog eens uitzoeken waar YEG voor staat, zou het iets Frans zijn? Nee dus, wil je er iets over lezen click dan hier.

2 comments:

Anonymous said...

Nou eindelijk "Reunited" ! (niet helemaal natuurlijk) maar dat komt ook wel weer goed.
Heel veel succes met z'n beidjes daar.
Joke, veel sterkte Marco is nu bij je dus je hebt een sterke schouder altijd nabij!
How was your flight and the droppies??
Staat je keverbusje al!

gr/

love van Wibt

Anonymous said...

je kan wel merken dat joke er is
till so far no new blogs