Search This Blog

Tuesday, January 20, 2009

Giant Sunglasses

Als je ooit naar de show van David Letterman hebt gekeken dan weet je wat ik bedoel met de titel. Maar ik moest dit hier toch even kwijt. Een dag voordat ik dit zonnebrilletje kocht had ik net vastgesteld dat ik het wisselen van brillen toch wel erg vervelend begon te vinden. En nog geen dag later kwam de reclame voor Wraparounds voorbij (Soms heb je nog eens wat aan commercials). Een zonnebril voor over je gewone bril, inclusief een nightvision versie. Ik had uiteraard wel verwacht dat het een groot ding zou zijn, maar zo groot. But I don't care; I can see clearly now. En ik kan zo mee doen in de eerste de beste maffia film. Don Edmorleone.

2 comments:

Anonymous said...

De bril past wel goed qua formaat bij je nieuwe Ford!
Albert Eijkemans

Anonymous said...

Bono Schriek of is het Marco O'Rourke??
Heftig bril(letje) past helemaal in de scene!
Nu op de fiets naar je werk!