Search This Blog

Wednesday, January 7, 2009

Onderweg

Joke is nu bijna onderweg denk ik. Zal nu wel aan het ontbijten zijn op Schiphol Hilton. Als dat lukken wil tenminste. Zal een paar moeilijke uren worden. Maar ik denk dat de lastigste gisteravond waren. Afscheid van Joost en Emma, ik hou het zelf nu ook bijna niet droog. Een van de mindere aspekten van het weggaan. De enig troost die ik heb is dat het er toch zat aan de komen, dat Joost en Emma op zichzelf waren gaan wonen. Joost deed dat al een paar maanden. Ik ben al een poos weg, en het zal wel even duren voordat ik ze weer zie. That sucks. Maar zoals Monthy Python al zei "Alway look at the bright side of life". Ze worden nu gauw zelfstandig en dar kan ook weer zo zijn voordelen hebben in een latere fase. Ook voor J en E zal het niet makkelijk zijn. That sucks too.

1 comment:

Anonymous said...

sterkte,
een schrale troost:

in 1952 vertrok men naar canada in de verwchting elkaar nooit meer te zien, dat hoeft gelukkig niet meer.