Search This Blog

Sunday, January 11, 2009

Stom

Eindelijk kon ik samen met Joke wat booschappen gaan doen, gisteren hebben we een 40" tv gekocht. Ik zelf wilde een 46" of zelfs 50". Je bent al net zo'n Canadees die alles groot wil, wat het commentaar van mijn egaa. Dus het werd een 40", helaas. Vanmiddag moesten we de was doen, bij de laundry service met die aardige Koreaanse vrouw inderdaad en we hebben nog geen wasmachine en droger. Wij waren weggereden bij -1, best aangenaam dus, maar wel met een klein sneeuwstormpje. De echte Canadees zegt waarschijnlijk "oh just a bit of snow, so what", maar voor ons was het een stompje. Na een uur of 2 waren we klaar en reden we weer naar huis. Inmiddels was de temperatuur gezakt naar -11 en de sneeuw was gestopt. Bij thuiskomst moest ik de honden even uitlaten. Dus ik met die beesten naar buiten, viel mee. Totdat ik op een open veld kwam waar ze even konden rennen, de wind was dus toch nog niet gaan liggen en blies recht in mijn gezicht. Allemachtig wat was het daar koud. En geen muts op he. Dus mijn oren vroren er zowat af, altans zo voelde het. Ik probeer mij al een poos zo goed als mogelijk op de kou voor te bereiden, echter vanmiddag even nergens aan gedacht, even de honden uitlaten, en hopla dat wordt dus meteen afgestraft. Weer wat geleerd. Always pay attention.

No comments: