Search This Blog

Monday, January 12, 2009

Change

Ik dacht alles aardig georganisserd te hebben hier op de James Cres en dat heb ik natuurlijk ook. Echter ik kan opeens sommige dingen niet meer vinden. Ik wilde de kookplaat schoonmaken en kon het schoonmaakmiddel niet meer vinden. De handdoeken droogden ook niet goed af. Die moet je een aantal maal wassen, maar ja dat gaat moeilijk als je geen wasmachine hebt, en om nou die laundry service te sponsoren voor een paar handdoeken vind ik nou ook weer niet nodig. Vanochtend was Joe hier, de landlord, voor een nieuwe automatische garagedeur (ik heb daar helaas niets aan :-) ) en een pak echte Italiaanse expresso koffie. Die vond ook dat ik op zijn minst een 46" TV had moeten hebben, wij waren het zeer eens. Conclusie, Marco moet weer een beetje wennen na 4 maanden alleen zijn. Wat je trouwens ook niet moet doen is met je Crogs door de sneeuw lopen; krijg je echt koude en natte voeten van.

1 comment:

Anonymous said...

Crocks waren volgens mij voor meer zomers weer bedoeld.....