Search This Blog

Monday, January 5, 2009

Nog even...

Ben wel blij dat het nu aardig begint op te schieten, dat Joke hier komt. 4 maanden is wel erg lang. Als je zo bezig bent, toch een beetje pionieren, in een vreemd land en cultuur dan heb je het niet zo in de gaten. Nu het bijna zover is tikken de minuten en de uren toch wel erg langzaam weg. Joke is al 4 maanden aan het afsluiten en ik ben diezelfde tijd bezig geweest met opbouwen. Het samen weggaan is helaas niet gelukt, maar de weg hier is wel redelijk vlak nu. Hoewel dat natuurlijk leuker en beter is om samen te doen, want ik mis veel in NL en Joke hier het een en ander. Ik zie het maar zo; we hebben een boel bij te praten en vullen elkaar dan toch weer goed aan. En zo hoort het ook. Ik had wel graag willen helpen met het uitruimen van de Duikerlaan en er samen afscheid van genomen, we hebben er toch ruim 23 jaar gewoond. Ook al weer zo een lange periode. En dan, in 2008, staat alles ineens op zijn kop. En met Joost en Emma gaat het ook goed komen, hoewel dat nu even heel erg moeilijk voor mij is. En dan is daar de twijfel (big time), glimmies doen er dan even niet meer toe.

No comments: