Search This Blog

Thursday, December 25, 2008

Anna is ready for you, Sir

Gisteren had ik een afspraak om de deal voor de F150 definitief te maken. Ford of Canada financiert de auto tegen 0 % rente, ja dat lees je goed 0 %. Ik wilde hem straks eigenlijk cash betalen, "Keep your money in the bank and let Ford pay for it". Nu ga ik met dat geld speculeren op de stockmarket en zo mijn nieuwe F150 zelf financieren en met een beetje geluk ook nog de Wrangler. FreedomFord had het akkoord gekregen, uiteraard want ze willen die trucks verkopen en op de weg hebben.
Ik kom dus de showroom inlopen, en wordt aangesproken door alweer een zeer leuke meid. "What can I do for you?" "I'm looking for Anna". Zij naar achteren toe, ik sta nog even met Verne, mijn verkoper zal ik maar zeggen, te praten als ze terugkomt met de mededeling "Anna is ready for you, sir". Je snapt waarschijnlijk wel dat ik mij toen even in de keuzekamer van een ander etablisement voorstelde. Ik heb het voor elkaar gekregen om mijn kaken op elkaar te houden en met een grote glimlach het kantoortje van Anna binnen te stappen.
Ze is een Italiaanse wervel wind, in werkelijkheid leuker dan op de foto. Binnen 5 minuten had ze alles ingevuld, uitgeprint en was alles getekend, ondertussen 4x heen en weer gevlogen tussen bureau en een formulierenkast en mij er op gewezen dat ik "Tires for life" heb als ik de F150 daar liet servicen. Was wel even lachen deze ervaring.

No comments: