Search This Blog

Saturday, December 27, 2008

Petstep

Het aanschaffen van grote autos brengt een heel ander probleem met zich mee, vooral wanneer je honden hebt. Een poosje geleden stond ik, gelukzalig, naar ons Jeepje te kijken toen ik mij afvroeg hoe in godsnaam onze hondjes in de auto konden komen. Vosje heeft een manke poot en zijn pootjes zijn nogal aan de korte kant en dan de al wat oudere dame Mac, die heeft nogal wat aanmoediging nodig om de sprong in de achtekant van, toen, de Caddy te maken. De Jeep heeft een spronghoogte van 32 inch (80 cm) en de Ford is nog ernstiger. Dus dacht ik; ik ga een loopplank voor ze maken. Maar Amerika/Canada zou Amerika/Canada niet zijn als ze daar al geen prachtige prefab oplossing voor gemaakt hadden, gemak dient tenslotte de mens, de PetStep(r). Al surfende op het net kwam ik bijgaande oplossing tegen. Prachtige oplossing voor onze hondjes. Voor een paar dollar brengen ze het gratis bij je thuis (Niet meteen reageren :-) ). Geniaal toch, ook weer een coole oplossing voor onze hondjes gevonden.

1 comment:

Anonymous said...

De auto in: stroeve kant boven; auto uit: gladde kant boven! Kijk maar in de gebruiksaanwijzing.

Groet, Anita