Search This Blog

Friday, December 19, 2008

Ernstig probleem ;-)

De jacht naar een pick-up truck is geopend. Als ik er een wil kopen moet ik het nu doen, ze geven ze bijna weg. Het zijn slurpers, dat weet ik, maar ik moet en zal een een poos in zo'n ding rijden. Ze zijn zo allemachtig cool, en je moet integreren toch? Ik ben echter tegen een serieus probleem aangelopen. Toch eens naar de lengte kijken, dacht ik, die is zo'n 6 meter. Nu voel je hem waarschijnlijk al aankomen; dat kreng past niet in onze garage, die is minimaal een halve meter te kort. Dan zou ie net passen. Dus dan moet hij op de oprit staan in de kou, in z'n uppie. Nu is de garage ook niet echt warm, -9 gr. C vanochtend; maar wel sneeuw vrij, en dat is een groot voordeel. Valt mij toch tegen van die Canadezen, niet zo Smart, er moet toch minstens een pick-up truck ruim in je garage kunnen passen, zeker in Alberta (truck country volgens de Canadezen zelf).

No comments: