Search This Blog

Saturday, December 13, 2008

To have or Not to have

Het psychologische effect van het niet hebben van een Alberta Drivers Licence. Laatst stond ik te wachten voor een stoplicht, dat zich overigens in Canada aan de overkant van het kruispunt bevindt (erg veel prettiger voor je nek), toen mij duidelijk werd dat het autorijden nu geen punt meer is. Toen ik nog min of meer legaal met mijn Internationale rijbewijs, het NL rijbewijs was ingeleverd, rondreed voelde dat toch niet echt lekker. Af en toe zelfs vroeg ik mij af of ik nog wel kon autorijden, want als je gesnaaid wordt of een ongeluk veroorzaakt dan ben je dus gezien, denk ik. First plane back to NL. Dus dat heeft een grote onzekerheid veroorzaakt, toen, stelde ik vast terwijl het stoplicht op groen sprong, en mijn 4WD Jeepje zijn werk, legaal, deed in de sneeuw.

No comments: