Search This Blog

Sunday, December 28, 2008

Beknibbelen

Af en toe snap ik mijzelf niet meer. Vanochtend naar de laundry-service gereden om mijn was te doen, het begon wat muf te ruiken in huis! ;-). Dit was voor mij de eerste keer en ik werd geholpen door een alleraardigste Koreaanse vrouw die mij op weg hielp. Ik had zelfs de was al gescheiden in kleur en donker, dat had ik nog uit Maarn meegekregen en ik heb opgelet dus. Zover nog niets aan de hand, 2 ladingen a $3 valt ook nog mee. En zoveel was heb je in je eentje niet. Maar nu komt het. Uiteraard kan je je was ook drogen in een droger. Dat kost maar liefst $0.25 per 5 minuten. Dus na ronde 1 nog een keer $0.25 erin. Was nog steeds niet droog. Dus ronde 3 a $0.25, inmiddels al $0.75 verder. Ronde 4 was er voor mij 1 te ver, moest ik er nog een keer $0.25 ingooien. Dat vond ik zonde. Zie dit even in het licht van de post over de Ford en de Wrangler en je snapt de eerste zin. En het wordt nog leuker. Ik moest nog een paar boodschappen doen en mijn, nog vochtige was bleek toen ik thuis kwam, lag achter in de Jeep. Voor het geval je het nog niet wist; het vriest hier in Edmonton behoorlijk. Dus mijn was had lichte bevriezingsverschijnselen. Hoe stom kan je zijn.

2 comments:

Anonymous said...

Vriesdrogen???????



Zwagertje Almere

Marco Schriek said...

Kan het nog Nederlandser of gaat zoiets over de grens heen. Ik kan mij nog herinneren dat het aantal gram patat in en de prijs een zakje patat onderwerp van discussie was in de 2e kamer, terwijl enige dagen later zomaar een paar 100 miljoen extra voor een of ander defensie ding werd uitgegeven. Zelfde principe op een iets grotere schaal.