Search This Blog

Thursday, December 25, 2008

Xmas 2009

Voor mij is het dit jaar een lonely christmas, voor het eerst in 28 jaar zijn we niet samen, en moet ik de kerstdiners missen. Maar ik heb mijzelf een leuk blauw kerst cadeautje gegeven. Ik heb zelfs een "kerstboom" met lampjes.
Hoewel kerst hier groot is merk je daar, als ik zo naar buiten kijk, niet erg veel van. Er zijn wel huizen die baden in de lampjes maar overdreven veel zijn het er niet. Hier en daar een sneeuwpop, en dan heb je het wel gehad.
Mijn kerstwensen komen dit jaar via mijn blog.

Fijne kerstdagen en een 2009 toegewenst dat maar mag brengen wat je ervan verwacht en doe wat je vind dat je moet doen.

1 comment:

annemieke van soest said...

Weer eens wat anders zo´n kerstboompje.
Wie weet volgend jaar een kerstboom met echte ballen en weer tussen de familie.
Fijn kerstdagen en een goed en fantastisch 2009.

Groetjes Annemieke van Soest