Search This Blog

Saturday, December 20, 2008

The Hunt is over

Het is een Ford F-150 5.4 ltr SuperCrew XTR 4x4 geworden in Flame Blue Metallic. Super gave truck. 09 model met een 6-speed automatic gearbox en ik kreeg er een kerst plant bij. Dus is het een groene auto, zal ik maar zeggen. Moet toch wat om het goed te praten. Maar ik ben nu wel aardig op weg om te integreren in Canada. Het is echt een truck met attitude. Grote chromen grill (sommigen van jullie die mijn blog lezen vallen nu van hen stoel af van verbazing of komen niet meer bij van het lachen), 18'' wheels, chromen uitlaten, key-less entry, remote start, Satelite (= commercial free, dat is nog eens een uitvinding) radio met iets van 120 kanalen and ready to tow a fifth wheel. Gewoon een huge set of wheels die ik mij hier qua prijs kan permiteren. Ik ben mij er terdege van bewust dat zo'n machien in NL een voor mij onhaalbare kaart zou zijn. Het blijft een boel geld maar hij is maar iets duurder dan de VW Caddy die ik in NL in reed. Het natuurlijk een beetje belachelijke auto, maar hier kan het, ik heb de mogelijkheid, ik leef maar 1x en dus heb ik het gedaan. Think big.

6 comments:

Anonymous said...

enjoy !

Anonymous said...

Cool!

annemieke van soest said...

Weer eens wat anders dan een kever!

Joke Oldenburger said...

het is maar goed dat ik binnenkort naar je toe kom...wie weet wat voor wilde dingen je nog meer wilt aanschaffen?!

Anonymous said...

To small for your garage.. man you need a car bigger than your house LOL

gr,
Gregor

Marco Schriek said...

Just ending a swell year with a bang!!!! No Risk No Gain