Search This Blog

Wednesday, December 17, 2008

Pills on altitude

Vanochtend tijdens het scheren stond ik mij af te vragen wat het effect van wonen en leven op een hoogte heeft op de effectiviteit van pillen. Edmonton ligt op een hoogte van 668 meter boven NAP zal ik maar zeggen. Ik slik er nogal een paar om mijn bloeddruk laag te houden en eentje om mijn bloed dun te houden. Vooral bij die laatste vraag ik mij af wat het effect is. Tegen woordig als ik mijn neus snuit, met een Kleenexje inderdaad, dan kan het een ietsje bloederig zijn, vandaar. Een dezer dagen zal ik wel eens naar de Ph.D gaan. Misschien kunnen er een paar pillen af. Hoewel de combo die ik nu gebruik goed bevalt en ik er geen klagen over heb. Alleen je raak je er aan gewend, zal ik maar zeggen. Neem je een dag die dingen niet dan merk je dat meteen. Dus waarom veranderen (verminderen) zou je zeggen. Hoe minder chemie er naar binnen gaat hoe beter, denk ik. Het is maar een overweging.

1 comment:

Anonymous said...

de DVP klaagde vandaag dat ik teveel koffie dronk
14 ipv de geadviseerde 4, maar het is zo lekker