Search This Blog

Wednesday, December 3, 2008

" en '

Tja want bedoeld ie nou weer. Ik wil een plattegrond van mijn nieuwe woning maken en daarvoor heb je een rolmaat nodig. Dus ik naar de Home Depot (de Canadeze Gamma zal ik maar zeggen) om zo'n ding te kopen. Stanley zag ik hangen, dat merk ken ik, dus ingepakt met nog een paar andere zaken en naar huis terug. Maak ik dat ding open en wat denk je; alles in inch (") en feet ('). Ik kan daar dus niets mee, moet ik de hele tijd alles gaan lopen omrekenen naar cm en mtr. Zal het als een soort aandenken maar bewaren, voor $5 ga ik niet terug. Het vreemde is dat Canada al zo'n 30 jaar metrisch is, ik snap het dus niet waarom ze imperial blijven meten. Loop je zo onverwacht toch weer tegen iets vreemds aan.

1 comment:

Anonymous said...

ik denk ook nog wel eens in gulden
en die bestaat ook al niet meer.
koop je melk in liters of gallon
1 gallon = 3,78541178 liter